נוקיה הכריזה היום על חילופי תפקידים בצמרת החברה. נשיא ומנכ"ל נוקיה, פקה לונדמרק, הודיע לדירקטוריון כי יפרוש מתפקידו. הדירקטוריון מינה את ג'סטין הוטארד לנשיא והמנכ"ל הבא של נוקיה. הוא יתחיל בתפקידו החדש ב-1 באפריל 2025.
הוטארד מצטרף לנוקיה עם ניסיון של יותר מ-25 שנה בחברות טכנולוגיה גלובליות. כיום הוא מוביל את קבוצת מרכז הנתונים וה-AI באינטל. לפני תפקיד זה, הוא מילא מספר תפקידי ניהול בחברות טכנולוגיה גדולות, כולל Hewlett Packard Enterprise ו-NCR Corporation.
לאחר שהוביל את נוקיה מאז 2020, הנשיא והמנכ"ל הנוכחי של נוקיה, פקה לונדמרק, החליט לפרוש מתפקידי ההנהלה ולעבור לשלב הבא בקריירה שלו נמסר בהודעת החברה. בתקופתו החברה חוותה תחרות קשה ביותר מצד אריקסון ווואיי הסינית, וידעה עליות ומורדות במיוחד לאחר שאבדה את AT&T כלקוח עוגן בארה"ב – אירוע שהשפיע לא מעט על החברה בשנה שעברה, והמנכ"ל הנכנס יידרש להעביר את החברה טרנספורמציה עמוקה.
















