מנכ"ל wecom הנכנס עמי שטרמר מינה את מיטל אוהב-שלום לתפקיד סמנכ"לית שירות ופיתוח עסקי. לאוהב-שלום ניסיון רב במערכי השירות ושימור הלקוחות בשוק התקשורת והקמעונאות. ב- 6 השנים האחרונות כיהנה בתפקיד מנהלת אגף מכירות שותפים עסקיים בפרטנר.
מהחברה נמסר כי מערך שירות הלקוחות, המהווה כיום חלק מאגף המכירות וכן השירות הטכני הממוקם באגף הטכנולוגיות, יכללו כאמור באגף השירות והפיתוח העסקי.
לדברי המנכ"ל עמי שטרמר "האסטרטגיה החדשה שנקבעה על מנת להוביל לצמיחה מואצת ב-wecom מחייבת אגף שירות ופיתוח עסקי מן המעלה הראשונה. מיטל אוהב-שלום תסייע לנו להכתיב סטנדרט של שירות מצוין עבור לקוחותינו".

















מנוי מעולה תצליח מחכה לך הרבה עבודה שם.
בהצלחה רבה מצפה לך עבודה קשה במקום הזה.
בהצלחה כפרה
בהצלחה רבה, הגעת למקום טוב!
בהצלחה רבה
לדעתי חברת וויקום לקראת סגירה.
מה זה? למה כל הזמן מתחלפים שם מנהל