עובדי yes עודכנו בשעה האחרונה על כך שהסכם העבודה הקיבוצי בחברה הוארך עד לסוף השנה. בזק גם הודיעה לבורסה על הארכת ההסכם. במקביל, סכסוך העבודה סביב ביטול ההפרדה המבנית בין החברה לבזק והפיצוי לעובדים נותר על כנו.
במכתב שיצא לעובדי החברה עדכן אילן סיגל: "אני שמח לעדכן על החתימה להארכת ההסכם הקיבוצי עם וועד עובדי yes עד סוף שנת 2025. הארכת ההסכם מבטיחה את המשך שמירת מלוא זכויות העובדים ובנוסף נוספו סעיפים משמעותיים הכוללים: תוספת שכר חברתית, בדיקת סקר רפואי והתאמת תקציב הרווחה".
"ההסכם הוא פרי של שיתוף פעולה פורה בין הנהלת החברה לוועד העובדים, מתוך ראייה משותפת של טובת העובדים המהווים את הנכס החשוב ביותר של החברה. יחד נמשיך להצליח ולהוביל את שוק התקשורת בישראל".
אני מודה לצביקה, לחטיבת משאבי אנוש ולחטיבה המשפטית שלקחו חלק במו"מ ותרמו להצלחת התהליך".
אלי כהן, יו"ר וועד עובדי yes: "אני שמח שלאחר מו"מ אינטנסיבי הצלחנו לשמור על כל הזכויות הכלכליות והארגוניות המעוגנות בהסכם הקיבוצי ולהשיג תוספות משמעותיות הכוללות תוספת שכר חברתית, התאמת תקציב הרווחה ועוד. זוהי תקופה מאתגרת עבורנו כעם וכחברה, אך עובדי yes והמותג yes איתנים ביחד ואנו נמשיך לקדם את זכויות העובדים ולהבטיח ביטחון כלכלי ותעסוקתי עבורם. אני מבקש להודות בראש ובראשונה לעובדי החברה המהווים את הנכס החשוב ביותר לחברה. תודה להנהלת החברה בראשות אילן סיגל, לצביקה אברמוביץ סמנכ״ל משאבי אנוש. אני מודה ליו״ר ההסתדרות הלאומית מר יואב שמחי שתמיד מלווה באופן מקצועי ונותן לנו רוח גבית להצלחה ולעו"ד בטי מצר לוי על הליווי המקצועי והמסור".
















