ארז טופז עובר מסלקום לפרטנר
מנהל הלקוחות האסטרטגיים הוותיק יצטרף לצוות הניהול של פרטנר ויחבור לאבי גבאי, עמו עבד בעבר בסלקום
ארז טופז, ממנהלי הלקוחות האסטרטגיים הבכירים והמנוסים בענף התקשורת, עובר מסלקום לפרטנר לאחר שנים ארוכות בתפקידים ניהוליים בשוק הסלולר. טופז שימש עד לאחרונה כמנהל מחלקת הלקוחות האסטרטגיים של סלקום, שם ניהל את פעילות החברה מול לקוחות אסטרטגיים גדולים ועתה ירכז את הטיפול בחשב הכללי במסגרת המכרז הממשלתי האחרון שבו פלאפון ופרטנר זכו. לטופז ולאבי גבאי, מנכ"ל פרטנר, קיימת היכרות מוקדמת מתקופתו של גבאי כמנכ"ל סלקום.
















