דירקטוריון בזק אישר את מינויה של יפעת פוגל ליועצת המשפטית של החברה
פוגל תיכנס לתפקידה בינואר 2026 ותחליף את אמיר נחליאלי, שפרש לאחר כ-16 שנים בבזק
דירקטוריון בזק אישר היום (16.12) את מינויה של עו"ד יפעת פוגל ליועצת המשפטית של החברה. פוגל תיכנס לתפקידה בתחילת חודש ינואר 2026 ותחליף את אמיר נחליאלי, שפרש לאחרונה מתפקידו לאחר כ-16 שנות כהונה בבזק.
בתפקידה האחרון שימשה פוגל במשך כ-6 שנים כיועצת משפטית ראשית בפז אנרגיה וקמעונאות, שם הובילה מהלכים עסקיים ואסטרטגיים. קודם לכן כיהנה כסמנכ"ל רגולציה, יועצת משפטית ראשית ומזכירת חברה באקסלנס השקעות, וכעו"ד במשרדי גולדפרב, גרוס זליגמן ואשר חלד ושות'.
פוגל, בת 49, מתגוררת ברמת גן ובעלת תואר שני (MBA) בהצטיינות ותואר ראשון במשפטים מאוניברסיטת תל אביב.
ניר דוד, מנכ"ל בזק, מסר: "ניסיונה והיכולות שיפעת מביאה איתה יסייעו לנו להתמודד עם האתגרים שבפנינו. אני מודה לאמיר נחליאלי על תרומתו רבת השנים לבזק".
















