ג'קי דבי פורש מתפקידו כסמנכ"ל החטיבה המשפטית של פלאפון
לאחר כ-40 שנה בענף התקשורת וכ-30 שנה בתפקיד – עו"ד עופר ויסוקר יחליף אותו החל מהרבעון השני של 2026
ג'קי דבי, סמנכ"ל החטיבה המשפטית של פלאפון, חבר בהנהלה המשותפת של פלאפון ו-yes ואחד מאנשי המקצוע הוותיקים והבולטים בשוק התקשורת הישראלי, הודיע על כוונתו לפרוש מתפקידו בסוף הרבעון הראשון של 2026. דבי ימשיך לכהן בתפקידו עד חודש מרץ, ולאחר מכן יחליף אותו עו"ד עופר ויסוקר, המשמש כיום כיועץ המשפטי וסמנכ"ל רגולציה של yes, וימלא את התפקידים במקביל.
דבי מלווה את תחום התקשורת מזה כ-40 שנה, והיה שותף להקמת פלאפון עם ייסודה. מאז 1995 הוא מכהן כסמנכ"ל החטיבה המשפטית של החברה, ובמהלך השנים הוביל מהלכים אסטרטגיים רחבי היקף בתחומי מיזוגים ורכישות, משפט מסחרי ורגולציה, תוך ראייה עסקית רחבה ותרומה משמעותית לעיצוב פעילותה של פלאפון בשוק התקשורת בישראל.

עו"ד עופר ויסוקר, שייכנס לתפקיד עם פרישתו של דבי, משמש כיום כחבר הנהלה משותפת בפלאפון ו-yes. במסגרת תפקידיו הוביל מהלכים אסטרטגיים, רגולטוריים ועסקיים ב-yes, והוא בעל היכרות עמוקה עם שוק התקשורת. עידו רוזנברג ימשיך לכהן כחבר הנהלת פלאפון ומנהל הרגולציה של החברה, כפי שעשה לאורך השנים.
מנכ"ל פלאפון, אילן סיגל, אמר כי "ג'קי הוא אחד מאבני היסוד של פלאפון, שליווה את החברה לאורך תקופות מורכבות ומשמעותיות. בכל אחד מהמהלכים שהוביל הביא עמו חוכמה, יושרה וראייה אסטרטגית יוצאת דופן. אני מודה לו על שנים רבות של שותפות ומסירות, ובטוח שעופר ויסוקר יוביל את החטיבה המשפטית בהצלחה".
דבי מסר כי "אחרי ארבעה עשורים בתחום התקשורת, החלטתי שזה הזמן לפרוש ולהעביר את הלפיד. הייתה לי הזכות להיות שותף להישגים משמעותיים ולשינויים עמוקים בשוק, ואני משוכנע שעופר ויסוקר יוביל את החטיבה המשפטית בפלאפון להמשך הצלחות".
ויסוקר הוסיף כי הוא מודה על האמון שניתן בו וציין כי הוא נכנס לתפקיד "בתחושת מחויבות עמוקה והערכה רבה לעשייה של פלאפון ולמקומה המוביל בשוק התקשורת בישראל".
















