דורי צ'יקו חוזר לסלקום וימונה למנהל הרגולציה במקום גל דרעי
צ'יקו יחזור לתפקיד שאותו עזב ויעבוד תחת היועצת המשפטית לאריסה כהן
דורי צ'יקו חוזר לקבוצת סלקום לתפקיד מנהל הרגולציה של החברה, אותו עזב בעבר, וזאת במקומו של גל דרעי שעבר למשרד התקשורת. דרעי שימש כמנהל הרגולציה תחת היועצת המשפטית של סלקום, לאריסה כהן, ועבר למינהל הכלכלה במשרד התקשורת.
צ'יקו כיהן עד לאחרונה בתפקיד בכיר בקבוצת אוטותל, וכעת הוא חוזר לסלקום למלא מחדש את תפקיד הרגולציה. צ'יקו הגיע לסלקום במקור ממשרד התקשורת, מאגף הכלכלה. החזרה של צ'יקו לסלקום משלימה שינוי משמעותי בצמרת הרגולציה של החברה, בדיוק בתקופה שבה נבנות ומתגבשות במשרד התקשורת תפיסות רגולטוריות חדשות ובראשם, אסדרת התדרים החדשה והשלכותיה על המפעילים, והמדיניות המתהווה בשוק הסיטונאי החדש.
















