מני ברוך מונה למנכ"ל בזק בינלאומי
מחליף את רון גלב שיסיים את תפקידו; מגיע מתפקיד סמנכ"ל הטכנולוגיות בבזק לאחר שהוביל את פריסת הסיבים והקמת פעילות ה-ISP
מני ברוך מונה למנכ"ל בזק בינלאומי ויחליף את רון גלב, שצפוי לסיים את תפקידו בתקופה הקרובה לאחר השלמת חפיפה מסודרת. ברוך צפוי להיכנס לתפקיד במהלך חודש אפריל.
ברוך נחשב לאחד המנהלים הבכירים בקבוצת בזק, עם ניסיון של כ-14 שנים בחברה. בחמש השנים האחרונות שימש כסמנכ"ל חטיבת הטכנולוגיות והרשת, שם הוביל מהלכים מרכזיים בליבת הפעילות של הקבוצה. עד למינוי סמנכ"ל קבוע ימלא את מקומו עוזי מלכא, מנהל אגף תשתיות מרכז.
הוביל את פריסת הסיבים ואת מהלכי המודרניזציה
במסגרת תפקידו, היה ברוך אחראי על פרויקט פריסת הסיבים של בזק, שהגיע לכ-2.9 מיליון משקי בית ברחבי ישראל, לצד הרחבת תשתיות התקשורת ושדרוג הרשתות. בנוסף, הוביל את הקמת פעילות ה-ISP של החברה ואת תהליכי המודרניזציה במערכות המידע, כולל הטמעת טכנולוגיות מתקדמות, חיזוק מערכי הסייבר והשקת פתרונות חדשים.
לפני תפקידו הנוכחי מילא שורה של תפקידי ניהול בכירים בבזק, ולפני הצטרפותו לחברה עבד בסטארטאפ בתחום התקשורת וכן כעשור בחברת הוט.
יו"ר קבוצת בזק, תומר ראב"ד, אמר כי "מני הוא מנהל מנוסה ובעל הבנה עמוקה של עולמות הטכנולוגיה, התשתיות והטלקום, אשר הוביל בשנים האחרונות מהלכים משמעותיים בליבת הפעילות של בזק. אני בטוח כי ניסיונו הרב יסייע לו להוביל את בזק בינלאומי קדימה בעידן של חדשנות ותחרות גוברת".
ברוך עצמו מסר כי בכוונתו להמשיך ולחזק את פעילות החברה, תוך הרחבת תחומי השירותים לעסקים, הענן, הבינה המלאכותית, הסייבר וחוות השרתים, לצד פיתוח פתרונות מתקדמים ללקוחות.
המינוי מגיע בתקופה שבה בזק בינלאומי פועלת להרחיב את פעילותה מעבר לשירותי אינטרנט מסורתיים, עם דגש על שירותים מנוהלים ופתרונות מתקדמים לשוק העסקי.
















