סלקום מינתה את מיכל בצר לסמנכ"לית השיווק
סלקום הודיעה על מינויה של מיכל בצר לתפקיד סמנכ"לית השיווק של החברה, במהלך שמצטרף לשורת מינויים שביצעה השנה בהנהלה. היא תיכנס לתפקיד במקומה של דפנה אגסי שפרשה לפני כשנה ומאז התפקיד לא אוייש.
בצר מביאה עמה ניסיון של יותר מ-20 שנה בתחומי השיווק והאסטרטגיה. בתפקידה האחרון בקבוצת תנובה שימשה כמנהלת אגף השיווק, והובילה מהלכים אסטרטגיים, בניית מותגים, השקות מוצרים, מהלכי מיתוג וניהול פעילות שיווקית רב-ערוצית.
לפי החברה, לאורך השנים ניהלה בצר מערכי פרסום, דיגיטל ומדיה, והובילה צוותים גדולים תוך שילוב בין עבודה מותגית ארוכת טווח לבין מיקוד בתוצאות עסקיות.
בסלקום ציינו כי המינוי הוא חלק מהמשך חיזוק פעילות החברה, לאחר שבתחילת השנה מונו קוקי טרוזמן לסמנכ"ל האגף העסקי וחנניה גלעד לסמנכ"ל שירות הלקוחות.
















