בזק: הנהגת ועד העובדים הנוכחית תמשיך לקדנציה נוספת
ניסים לוי נבחר במחוז הצפון – המחוז היחיד שבו התקיימו בחירות. בשאר המחוזות לא הוגשו מועמדויות נוספות, והנהגת הוועד הנוכחית צפויה להמשיך לכהן כ-4 עד 5 שנים נוספות
בבחירות לוועד הארצי של בזק, שנערכו היום במחוז הצפון של החברה, נבחר חבר "הרביעייה" המכהן ניסים לוי. בשאר המחוזות לא הוגשו מועמדויות נוספות ולכן כלל לא התקיימו בהם בחירות.
תוצאות הבחירות מבססות למעשה את המשך השליטה של הנהגת ועד העובדים הנוכחית, שצפויה להמשיך לכהן לקדנציה נוספת של כ-4 עד 5 שנים. גם יו"ר הוועד, איציק בסלו, צפוי להמשיך ולהוביל את ארגון העובדים של בזק.
בקרב עובדי החברה רואים בתוצאות הבחירות הבעת אמון בהנהגת הוועד הנוכחית, בין היתר על רקע ההסכמים שנחתמו בשנים האחרונות, ובהם הסכם העברת השליטה והסכם העבודה האחרון שנחתם בחברה.
הבחירות נערכו על רקע העימות עם תומר ראב"ד
מערכת הבחירות התקיימה בתקופה של מתיחות חריפה בין ועד העובדים לבין יו"ר החברה, תומר ראב"ד. לאחרונה קרא יו"ר הוועד איציק בסלו לבעלי המניות של בזק שלא לאשר את המשך כהונתו של ראב"ד, שלאחרונה אושר כיו"ר הדירקטוריון.
בנוסף, ועד העובדים הודיע באחרונה לדירקטוריון החברה כי יתנגד לכל שינוי במבנה הקבוצה, ובפרט למהלך אפשרי של ביטול ההפרדה המבנית, בטענה לחוסר אמון בראב"ד.

















וועד לדוגמא !