חברת גולן טלקום יצאה בקול קורא לסטאראפים לבוא לבצע ניסויים טכנולוגיים ברשת שלה. זהו כבר הסבב השני שהחברה מקדמת אחרי הסבב הראשון שבו קבלה פניות מ – 30 סטארטאפים מתוכם הגיעו לשלב הגמר 6. המטרה של החברה היא למקד את הניסויים בתחום האבטחה, בעולמות הקשורים לטיסות ושירותים הכרוכים בתעופה, וחדשנות בכלל שיכולה לעניין את לקוחות החברה.
מנכ"ל החברה נדב אמסלם אמר שהמיקוד בתחום האבטחה הוא בשל הקריטיות של הנושא למשתמשים שחוששים מפריצות למכשירים הסלולריים שבבעלותם.
הרעיון לאפשר לחברות סטארט אפ לבצע ניסויים ברשתות סלולריות אינו חדש וחברות בארץ עושות זאת לא אחת, יחד עם זאת, כאן מדובר בקול קורא יזום מצד החברה שמחפשת שירותים חדשים שיכולים להרחיב את הכנסותיה. נזכיר שבמבנה המקורי שלה גולן טלקום הוקמה כחברה חדשנית שייעודה היה להיות יוצאת דופן באופן שהיא מנגישה את שירותיה, ולשם כנראה חותר אמסלם.
נקודה נוספת וחשובה היא שמדובר ביוזמה של גולן טלקום שפועלת בנושא הזה באופן עצמאי וללא תלות בחברת האם שלה סלקום.
















