בכיר במשרד התקשורת אישר שלפי בדיקות המתבצעות כרגע, החברות הסלולריות עומדות בדרישות הכיסוי של המשרד לדור הרביעי, וכבר השלימו פריסה של 95% מהכיסוי הדרוש. כפי שפורסם לאחרונה ב – zmanavir , המשרד קיבל אינדיקציות מספקות כי החברות עומדות בדרישות הכיסוי, וזאת אחרי שנתיים שבהם ניתן להן להשלים את הפריסה. למרות שהבדיקות עדיין לא הסתיימו לחלוטין, לפי הגורם, אפילו אם ימצאו חורים מסוימים, זה לא ישנה את התמונה הכללית. מבחינת המשרד, מה שחשוב הוא המגמה הכללית והיא שהחברות עומדות בדרישות המשרד וממשיכות לפעול לשפר את הכיסוי. במשרד מביעים סיפוק רב מהתוצאות ומתמקדים כעת בטיפול בדור החמישי ובמציאת דרכים להגברת הטמעת הטכנולוגיה.
















