פלאפון מסיימת רבעון ראשון של השנה תוך שהיא מדווחת על מספר שיא של מנויים בדור החמישי שהגיעו ל – 860 אלף. המספר יוצא דופן וקרוב לוודאי שפלאפון, על פי דיווחיה, היא החברה הסלולרית עם מספר המנויים הגדול ביותר בדור החמישי בישראל.
החברה רשמה הכנסות משירותים של 445 מיליון שקל, עלייה של כ-1.8%, לעומת רבעון מקביל, אשר נבעה מגידול בהכנסות משירותי הרומינג, צמיחה במצבת המנויים לרבות מנויים כאמור בחבילות דור 5.
ההכנסות מציוד קצה הסתכמו בכ-171 מיליון שקל, גידול של כ-13.2% לעומת רבעון קודם ושל כ-4.9% מול רבעון מקביל, שנבעה משינוי בתמהיל המכשירים שנמכרו.
סך הכנסות החברה הסתכמו בכ-616 מיליון שקל, בהשוואה לכ-592 מיליון שקל ברבעון הקודם, גידול של 4.1%, ולעומת כ- 600 מיליון שקל ברבעון מקביל אשתקד, עלייה של כ-2.7%.
ההוצאות התפעוליות הסתכמו בכ-568 מיליון שקל, עלייה של כ-5.8%, שנבעה בעיקר מהשפעת עדכון אומדן עלות רשת הסלולר שבוצעה ברבעון המקביל, גידול בעלויות ציוד קצה לאור הגידול במכירות וכן מגידול בעלויות רשת ואגרות תדרים, בין היתר, לאור עליית תעריפי חשמל ומדד. ה-EBITDA הסתכם בכ-184 מיליון שקל, ירידה של כ-1.1%.
הרווח הנקי הסתכם בכ-44 מיליון שקל, עלייה של כ- 238.5% מול רבעון קודם וירידה של כ-21.4% מול הרבעון המקביל. התזרים החופשי הסתכם בכ-6 מיליון שקל, לעומת כ-145 מיליון ברבעון המקביל. הפער נובע מהסטה בגביה מלקוחות מהרבעון הרביעי של שנת 2021 לרבעון הראשון של שנת 2022 עקב עיצומי עובדים.
















