הניודים בסלולר בחודש יולי: חברת פרטנר ממשיכה לאבד מנויים ואת החודש היא מסיימת עם מינוס 6,500. פרטנר מאבדת מנויים בחודשים האחרונים בניידות, והדבר נוסע מהחלטה לשמור על רמת מחירים מאוזנת גם כאשר מדובר במחירים הפורמליים שהיא מפרסמת וגם במחירים במרכזי המכירות.
החברה שגייסה ביולי הכי הרבה מנויים היא דווקא 019 מובייל שצירפה 3,600 לקוחות חדשים. אחריה ניתן לראות את הוט מובייל שמסיימת עם נטו של 2,900 לקוחות. הוט מובייל מגייסת הכי הרבה לקוחות בשוק, בזכות מבצעים אגרסיביים, אבל היא גם מאבדת הכי הרבה לקוחות, בפער משמעותי ממתחרותיה.
פלאפון גם מסיימת את החודש עם מספר ניודים שלילי של כ – 1,000, ואילו סלקום שומרת על מומנט חיובי כבר כמה חודשים ברציפות והיא מסיימת את יולי בגיוס חיובי של 2,200 מתניידים. חברת הבת גולן טלקום סיימה עם מינוס 1,500 מתניידים.
















