החברות הסלולריות יזהירו מפני כניסת חברת חשמל לשוק הסלולר וההשלכות שהדבר יכול ליצור בשוק, כך עולה משיחות עם בכירים בחברות שמתכוננים להופיע מול הצוות הבינמשרדי שעוסק בפתרון בעיית בניית האנטנות הסלולריות.
לאחרונה פרסמנו שהצוות הבינמשרדי מזמין את הציבור להציע הצעות בנושא. בינתיים פרסם משרד התקשורת שהוא מתכוון לאפשר לחח"י להיכנס לתחום הסלולר דרך מתן אפשרות שימוש בתשתיות עמודי התאורה שלה לטובת הקמת מתקני סלולר.
החברות הסלולריות רואות בכניסה של חח"י איום ולאו דווקא הזדמנות. לשיטת החברות, הכניסה של חח"י בשלב הראשון תהיה אולי רק לנושא התשתיות, אך בהמשך היא יכולה לאט לאט גם להקים אופרציה של חברה סלולרית לכל דבר, דבר שמנוגד לכל היגיון אך הוא עלול לקרות בסבירות גבוהה.
















