נתוני הניידות בחודש ספטמבר לא מבשרים על שינויים מהותיים בשוק, למעט העובדה שדווקא חברה כמו 019 מובייל מצליחה לעשות עבודה יפה בגיוס לקוחות חדשים וממשיכה להוביל בראש הטבלה עם 2,000 מצטרפים חדשים. החברה דוחפת חזק מבצעים לכל החיים במחירים נמוכים בדור רביעי בעיקר.
מעבר לכך ניתן לראות שבספטמבר הוט מובייל ממשיכה ל"לכבס" הכי הרבה לקוחות כלומר מגייסת הכי הרבה לקוחות אך גם מאבדת הכי לקוחות, ומסיימת את החודש עם גיוס שלילי של 1,100 לקוחות נטו (מצטרפים חדשים פחות נוטשים). לשם הדוגמא בעוד מתחרותיה הגדולות מגייסות סדרי גודל של 17-20 אלף לקוחות, הוט מובייל מגייסת 24 אלף. במילים אחרות היקף הגיוסים בהוט מובייל הם חריגים ובאים לפצות על הנטישה הגבוהה שהחברה סובלת ממנה ולא מצליחה לעצור, ויש מי שטוען שגם לא מנסה לעצור – כחלק ממדיניות סדורה שמעניקה פחות משקל לשירות.
מבין שלוש הסלולריות הגדולות, פרטנר ממשיכה במדיניות של ניסיון לטייב את מאגר הלקוחות שלה ומאבדת החודש 1,600 לקוחות. סלקום מסיימת עם 1,100 מצטרפים חדשים, פלאפון מסיימת עם כ – 300 מצטרפים חדשים בלבד.
גולן טלקום מאבדת החודש 900 לקוחות, wecom למרות שהציגה מעט יותר נוכחות במדיה ממשיכה לאבד לקוחות עם מינוס 700, ונדמה שהחברה הכניסה את עצמה למצב המתנה עד שיגיע המועד שבו תוכל להימכר לסלקום שעליה היא רוכבת.
רמי לוי סלולר סיימה עם 600 מצטרפים חדשים.

















הוטמובייל מתנהגת כאילו אין ניודים וכאילו חייבים לעבור דרך שירות הלקוחות שלהם כדי לעזוב אותם.
עם האפשרות לנייד תוך תקשורת עם החברה החדשה בלבד, שירות גרוע הוא מקפצה לכמות עוזבים גבוהה בהרבה מהממוצע בשוק וזה מה שקורה להוטמובייל.
אגב, זה מאוד מוזר כי הוטמובייל נכנסה לשוק הרבה אחרי שמדיניות הניודים החלה אז לא ברור לי מהיכן החשיבה המיושנת והמתאבדת הזאת שלהם.