ישראל תשתתף בועידת WRC בדובאי עם משלחת מצומצמת ביותר, כך הוחלט בשבוע שעבר במשרד התקשורת. מדובר במספר נציגים בודדים ממשרד התקשורת ומשרד החוץ שייצגו את ישראל בדיונים. נזכיר שבמשרד התקשורת החליטו שלא להשתתף בכלל בועידה אלא להסתפק בהשתתפות בזום ואולם התברר שזה לא יהיה רציני ולכן הוחלט בסוף לשלוח נציגות מאד מצומצמת. בימים האחרונים ייצגה את ישראל בועידה הקונסוליה המקומית.
ארה"ב כרגע מגבה את ישראל ותומכת בה ביחד עם קולות נוספים באיחוד האירופאי.
הועידה נערכת 4 שבועות ומתקבלות בה החלטות משמעותיות המסדירות את תחום הטלקום. הבעיה היא שהועידה גם משמשת את הפלשתינאים ומדינות אחרות שמנסים לדחוף החלטות נגד ישראל.
















