המלחמה מאיטה קצב ניודים בסלולר, ונראה שבנובמבר האחרון אין שינויים ודרמות גדולות במפת הניידות. יחד עם זאת מפתיע לראות שפרטנר ממשיכה לאבד לקוחות הרבה יותר ממתחרותיה הגדולות, בין אם מדובר בפעולה יזומה של ניקוי אורוות כפי שהיא מסבירה או לא, החברה אבדה 2,700 לקוחות.
פלאפון לעומתה מסיימת את החודש עם איבוד זניח של 230 לקוחות בלבד, וסלקום ממשיכה לגדול עם 1,950 לקוחות חדשים. הוט מובייל ממשיכה עם מדיניות הונטילציה והחברה מסיימת עם אובדן של 460 לקוחות אבל אצלה מספר הנטישות ומספר המצטרפים חריג וגבוה משמעותית מכל אחת מהחברות בשוק.
בקרב יתר השחקנים בשוק, גולן טלקום אבדה 1,280 לקוחות, Wecom הוסיפה 900 לקוחות ככל הנראה על רקע הקמפיין שבו יצאה ושבו היא טענה שיש לה קליטה משופרת בסלולר וכי ניתן להתחבר אליה באמצעות eSIM מה שלכאורה מסייע למי שאין ביכולתו להגיע למוקד שירות או לקבל SIM להצטרפות.
019 מובייל ממשיכה בעבודה השקטה שלה עם מבצעים מתחת לקו תוך שהיא מוכרת חבילות דור רביעי לכל החיים במחירים מאד נמוכים, וצירפה 1,430 לקוחות חדשים. רמי לוי סלולר איבד מספר זניח של 140 לקוחות.

















קליטה משופרת בגלל esim זה משהו חדש בתעשיה