אחת הסיבות להקמת מועדון לקוחות בסלקום היא השווי הגבוה יחסית שניתן לקבל עבור הפעילות והתמחור שלה בשוק ההון. בסלקום בחנו היטב את השוויים בעסקאות אחרונות שנעשו בשוק כמו למשל בעסקת הנוסע המתמיד של אל על, והגיעו למסקנה שמעבר ליתרונות בתחומים נוספים שתיכף נפרט עליהם, למועדונים יכולה להיות תרומה לשווי החברה, במיוחד כאשר ללקוחות מונפקים כרטיסי אשראי שמאפשרים הטבות רבות על בסיס יתרון לגודל.
בסלקום סבורים גם שלאור גודלה של החברה ועוצמתה בשוק המועדון יאפשר בניית נאמנות ושימור היות ומועדוני לקוחות מעודדים רכישות חוזרות ולא רק עסקאות חד-פעמיות, ומטפחים נאמנות רבה יותר בקרב הלקוחות המובילים לשיפור שיעורי השימור עם הזמן.
בנוסף, הצורך בהרשמה למועדון לקוחות מאפשר לעסק לאסוף נתונים על הרגלי קנייה, פרטי יצירת קשר, העדפות מוצרים ועוד. נתונים אלה מאפשרים שיווק והצעות יותר ממוקדים המותאמים ללקוחות.
לא ברור האם סלקום מתכוונת לגבות דמי חבר מהלקוחות אבל במידה וכן הרי שמדובר בתזרים הכנסות נוסף מעבר למכירות המוצרים/שירותים העיקריים. כמו כן, בסלקום מקווים שהמועדון החדש גם יחזק את הזיקה למותג.
בראש מועדון הלקוחות תעמוד מיה יניב יו"ר ועד העובדים של החברה שתפרוש מתפקידה ותתחיל בתחילת ינואר הקרוב בתפקיד החדש.
















