הנהלת קבוצת סלקום נרתמת להשלמת העסקה עם קרן פורטיסימו והימים הקרובים הם ימים המוקדשים למצגות ושיחות עם אנשי הקרן שאותה מלווה חברת הייעוץ דלויט. פורטיסימו קיבלה שבועיים לבדיקת נאותות ללא שבעלת השליטה השקעות דיסקונט תנהל מו"מ עם גורמים אחרים ונראה שפורטיסימו תממש את הזכות שניתנה לה ותשלים את הרכישה עד סוף השבוע או עד תחילת השבוע הבא.
פורטיסימו רוכשת את מניות השליטה של דסק"ש 36.5% תמורת 965 מיליון שקל ולפי שווי חברה של 2.6 מיליארד שקל.
בסלקום מביעים אופטימיות רבה לקראת השלמת העסקה ומאמינים שכניסתה תסיר את אי הוודאות הרבה ששוררת סביב סלקום והידיעה העקבית של השנים האחרונות שהחברה עומדת על המדף ומוצעת למכירה.
















