בהמשך לכוונת קרן פורטיסימו לרכוש את סלקום, מעדכנת היום חברת האם דסק"ש כי התקשרה עם פורטיסימו בהסכם למכירת החזקותיה במניות סלקום (כ- 35.57%) בתמורה לסך של כ-925 מיליון שקל, המשקף שווי של 2.6 מיליארד שקל לסלקום. כזכור, פורטיסימו קיבלה מדסק"ש שבועיים בלעדיות להודיע לה האם בכוונתה לממש את העסקה והבוקר זה קרה.
התמורה תוצמד למדד המחירים לצרכן החל מתום שלושה חודשים ממועד חתימת ההסכם ככל שהשלמת העסקה לא תבוצע עד מועד זה. כמו כן, ככל שהשלמת העסקה תתרחש לאחר פרסום דוחות כספיים נוספים של סלקום (שנתיים או רבעוניים), קרי לאחר מועד פרסום הדוחות השנתיים של סלקום וכל דוח שיבוא לאחר מכן, יתווספו לסכום התמורה 50% מרווחיה של סלקום המיוחסים לחלקה של החברה (35.57%) בגין התקופה שלאחר הדוח הכספי ליום 30 בספטמבר 2023.
בהתאם להוראות ההסכם, עם החתימה על ההסכם מופקד על-ידי פורטיסימו אצל נאמן חיצוני 46 מיליון שקל, אשר במועד השלמת העסקה יועבר לידי החברה כחלק מהתמורה, וכן יועבר לידי דסק"ש במקרה בו יתקיימו התנאים המתלים (כהגדרתם להלן) והעסקה לא תושלם על-ידה.
עוד דווח כי מלוא התמורה, לרבות הסכום המופקד בנאמנות כאמור, תשולם לחברה בתשלום אחד במועד השלמת העסקה לאחר התקיימות התנאים המתלים הקבועים בהסכם: קבלת אישורי משרד התקשורת, רשות החשמל והממונה על התחרות ("התנאים המתלים"). בהתאם להוראות ההסכם, המועד האחרון להתקיימות התנאים המתלים יחול לא יאוחר מתום 120 ימים ממועד ההתקשרות בהסכם, והוא ניתן להארכה על-ידי כל אחד מהצדדים להסכם ב-60 ימים נוספים.
















