הצוות הבינמשרדי לקידום ה – 5G חוזר לעבודה בקרוב כפי שדיווחנו https://zmanavir.co.il/cellular/23092/ ומי שתעמוד בראש הצוות תהיה מנכ"לית המשרד ענבל משש שהחליפה את שמילה מימון שעמד בראש הצוות, והוא בעצמו החליף את מנכ"לית המשרד הקודמת לירן אבישר בן חורין שעמדה בראשותו.
הצוות לא התכנס בחודשים האחרונים בשל המלחמה והמטרה היא להאיץ את עבודתו. נזכיר שהצוות הוקם בעקבות החלטת ממשלה ולכן לכאורה מסקנותיו יהיו בעלות משקל סגולי רחב יותר. בעברית זה אומר שבמשרד התקשורת מקווים שהמלצותיו במידה ויידרשו לתקציב, יחייבו את משרד האוצר.
בקרוב צפויות החברות הסלולריות לקבל בקשת מידע רחבה מהצוות.
















