פסגות בית השקעות פרסמו הבוקר את התחזיות שלהם לענף הטלקום. מי שכתב את התחזית הוא דיויד קפלן ולדבריו הדוחות בשבוע הבא יתאפיינו בעונתיות רגילה לרבעון 4 בענף. "העונתיות משפיעה יותר על המגזר הסלולרי ופחות על הקווי. לכן, אנו צופים לרבעון עם ARPU יחסית נמוך לרבעון הקודם והשקעה מוגברת בהון החוזר, קרי תזרים חופשי גם כן יחסית נמוך".
"אנו סבורים שהמלחמה גם השפיעה על התוצאות, בעיקר מבחינת הכנסות מנדידה ומכירת ציוד. במגזר הקווי אנו חוזים המשך המגמות החיוביות שראינו בדוחות 2023 עד כה, כולל המשך קצב הגידול בחיבור לקוחות לתשתיות הסיבים. לדעתנו, לגמרי business as usual!".
קפלן הוסיף "יש מספר נושאים שלדעתנו יותר מעניינים בענף כיום, והם: 1) אישור רכישת סלקום ע"י פורטיסימו והמהלכים האסטרטגיים המתוכננים. 2) תוכניות הייעול של בזק שעיקרן יבואו לידי ביטוי רק ב-2026, אבל לדעתנו, לקלוע לעיתוי הנכון הינו תמיד מאתגר ובתמחור הנוכחי המניה אטרקטיבית. 3) גם שינוי הבעלות של בזק נמצא ברקע, והניסיון מלמד שעסקה כזאת תיעשה בפרמיה נאה למחיר השוק, ולכן אין ממה לחשוש באשר ל-overhang במניה".
















