תוכנית הגנרציה של משרד התקשורת מתקרבת למימוש. מחר צפוי המשרד לכנס את נציגי החברות הסלולריות ולהציג בפניהם את התוכנית שגיבש לאחר שערך עימם סדרת פגישות בנושא. ל-zmanavir נודע כי המשרד בחן את האופציה לרכוש מצברים בעצמו ולהקצותם לחברות כדי שיתקינו אותם, וזאת על מנת לנצל את כוח הקנייה של המדינה ולהביא להוזלה דרך רכש משותף. לבסוף הוחלט לסגת מהרעיון, וכך כל חברה תקבל תקציב שאיתו תצטרך להסתדר ולגבות את אתריה בכוחות עצמה, ובהתאם לדרישות המשרד.
בשלב הראשון, מדובר על תוכנית גיבוי לאתרים סלולריים שלמדינה דחוף להגדיל בהם את משך הגיבוי ל-12 שעות בצפון הארץ. בהמשך, וזה כבר תלוי בתקציב שיסכים האוצר להקצות לפרויקט, תורחב תוכנית הגיבוי לאזורים נוספים רגישים. המטרה היא להגדיל את משך הגיבוי באתרים מרכזיים באזור חיפה והקריות, שעל פי תרחיש הייחוס, חשוב מאוד שיתפקדו במקרה של מלחמה בצפון.
בזמנו הסכים משרד האוצר להקצות 40 מיליון שקל לפרויקט בכללותו. על פי הערכות מדובר בסכום שרחוק מלהספיק, וסביר להניח שהחברות יידרשו להכניס את היד לכיס ולממן חלק מהפרויקט מכיסם. כמו כן, ייתכן והחברות יקבלו תקציבים לא זהים בהתאם למבנה הרשת של כל חברה.

















תעשו איחוד רשתות.
כאשר שלחברה אחת אין כיסוי והלקוח נודד לחברה השניה אז שהחברה הראשונה תשלם כסף לחברה השניה.
פיתרון פשוט וקל וגם זול
הפיתרון הוא זול ופשוט איחוד רשתות כאשר לחברה 1 אין קליטה ולחברה 2 יש קליטה שחברה 1 תשלם ליברה 2. פשוט קל וזול