עידן חדש בסלקום: משרד התקשורת אישר ערב החג את עסקת סלקום-פורטיסימו והבוקר החברה מדווחת על השלמת העסקה, שבמסגרתה קרן פורטיסימו מובילה קבוצת משקיעים שרכשה 35.52% מהמניות בתמורה ל – 936 מיליון שקל. החברה דיווחה על מינוי שורה של דירקטורים חדשים שיחליפו את הדירקטורים מטעם דיסקונט השקעות בעלת השליטה הקודמת בחברה.
פורטיסימו מינתה את איש העסקים ריצ'י הנטר, מהבעלים של גרין לנטרן שהצטרפה לעסקה, חנן גל עזר, זהבי אורי, בראשי שמואל ויובל כהן (כולם מפורטיסימו), שגם ישמש כיו"ר הדירקטוריון.
















