הניסיונות לקידום המגעים מול מרכז השלטון המקומי בסוגיית האתרים הסלולריים נמשכים. כפי שחשפנו, משרד התקשורת מעוניין לגייס את השלטון המקומי כדי שיסייע בפתרון הבעיה, https://zmanavir.co.il/cellular/24596/ שכן רוב הקשיים בהקמת אתרים סלולריים מתרחשים בתוך הערים. בין הצדדים כבר התקיימה פגישה אחת, ובמשרד התקשורת מתכוונים להיפגש בקרוב עם משרד הפנים כדי שגם הוא יירתם למשימה יחד עם מינהל התכנון והשלטון המקומי. כך, נותרה עוד לא מעט עבודה עד שהצוות הבינמשרדי לקידום תשתיות דור 5 (5G) יוכל לפרסם את המלצותיו.
במרכז השלטון המקומי ממתינים לניירות העבודה של המשרד על מנת שיוכלו להתייחס אליהם. הרעיון הוא ליצור מהלך הכולל מסגרת חוזית עם מחירי שכירות עבור שימוש במתקני ציבור ברשויות המקומיות, מתוך הנחה שראשי הרשויות המקומיות יסמכו את ידיהם על ההסכמות הרחבות עם משרד התקשורת.
במשרד התקשורת מעדיפים בשלב זה להמשיך ולעבוד על ההמלצות ולגבש אותן יחד עם משרדי ממשלה וגורמים נוספים בטרם יפורסמו לציבור. זאת כדי להימנע ממצב שבו יוצגו המלצות שלא ניתן ליישמן עקב חוסר תיאום מוקדם עם משרדי ממשלה אחרים. מכאן נובעת גם הדחייה בעבודה ובהגשת ההמלצות, שככל הנראה תתרחש בתחילת יולי הקרוב.
















