מכרז הסלולר של צה"ל הסתיים הבוקר בזכייה של סלקום. המכרז התחדש היום לאחר שהחל ביום שלישי ונעצר, ולפני דקות ספורות הוא הסתיים בזכייה של סלקום שהיא הספקית הנוכחית במכרז. על פי כל הערכות סלקום הייתה הפייבוריטית לזכות במכרז והיה ברור שהיא תילחם עליו עד הרגע האחרון.
השאלה הגדולה היא מה יהיו המחירים במכרז, וכיצד הם ישפיעו כעת על מכרזי המשך בשוק העסקי. די ברור שהמחירים ירדו בצורה משמעותית וסלקום תרוויח ממנו פחות אבל השאלה היא בכמה.
המכרז הוא ל – 40 אלף קווים והוא נחשב לשני בגודלו במדינה.
הודעת משרד הביטחון: מנהל הרכש הביטחוני (מנה״ר) במשרד הביטחון השלים היום (ג') את המכרז לאספקת שירותי תקשורת וסלולר לצה״ל ובסיום ההליך בחר בחברת סלקום, שהגישה את ההצעה הטובה ביותר. חברת סלקום תמשיך לספק שירותי תקשורת וסלולר לכ-40 אלף משרתי קבע בצה״ל, למשך שלוש שנים בשווי כולל של מעל ל- 40 מיליון ש״ח. המכרז כולל מכשירי סלולר מדגם iphone, ודגם samsung חבילות 5G, שירותי Esim, חבילות לחו״ל, מענה טלפוני מזורז ועוד.
אלי אדדי, מנכ"ל סלקום: "סלקום כחברה ישראלית גאה להמשיך ולהעניק את שירותי התקשורת הטובים ביותר לצה"ל. אנו מודים לצה"ל ומשרד הבטחון על האמון בכוחה של סלקום בייחוד בעת הנוכחית ונמשיך להתגייס ולסייע בכל שנדרש".
סיון שושן לישע, סמנכ"ל המגזר העסקי סלקום: "אנו גאים להעניק לצה"ל את סל פתרונות התקשורת, האינטגרציה ואבטחת המידע המובילים בשוק, עם השירותים המתקדמים ביותר בחזית הטכנולוגית, תוך הקפדה על מקצועיות, אמינות ושירות מוביל".
















