ועד עובדי חברת פלאפון הזדרז להודיע על התנגדותו למהלך של משרד התקשורת מהיום, שנועד להרחיב את היצע תשתיות הסלולר בישראל באמצעות כניסת שחקנים חדשים. המשרד יצא בשימוע לציבור על התנאים שיאפשרו לשחקנים חדשים להיכנס לתחום, וועד פלאפון שגילה אקטיביות בשנה האחרונה בכל מה שקשור לתוכניות לעידוד פריסת אתרים, ואף הציע תוכנית משלו לשינויים בענף, סבור שהתוכנית כפי שהיא מופיע בשימוע כוללת השלכות הרסניות לשוק.
בהודעה שפרסם נכתב: "ועד עובדי פלאפון פועל באופן נמרץ במהלך השנים האחרונות למניעת הפקרת תשתיות הסלולר והעברתן לידי בעלי הון פרטיים כשלנגד עיניהם עומדת המוטיבציה לגריפת הון על חשבון איכות התקשורת בישראל. לצערנו, משרד התקשורת מקדם שוב תוכניות מסוכנות ובעלות השלכות הרסניות לתחרות, לאיכות התקשורת ולביטחון המדינה.
"אנו נתנגד באופן נחרץ לכל מיזם מסוג זה, שהשלכותיו על העובדים והציבור הרחב קשות. מצער שמשרד התקשורת מתנהל באופן כה שגוי, ובמקום לפתור את בעיית התשתיות במדינה באופן מקצועי ויסודי, בוחר לייצר פתרון סרק נוסף כמו יתר הפתרונות שהציג בעשור האחרון, שלא קידמו את התשתיות לשום מקום. מדובר בתוכנית כושלת, נטולת חשיבה מקצועית, שאין בה שום בשורה לציבור.
"ועד עובדי פלאפון הכין תוכנית מקצועית כוללת להסדרת שוק התקשורת וקידום פיתוח התשתיות – תוכנית שגובשה על ידי צוות מקצועי, וזכתה לתמיכה על ידי משרד האוצר ורשות התחרות, ונותנת מענה מקצועי ומקיף לפיתוח התשתיות מבלי לערב בעלי הון ולהפקיר את הרשתות. אנו מציעים לגורמי המקצוע במשרד התקשורת לזנוח את תוכניות הסרק ולהיצמד לתוכנית הריאלית והמקצועית שגיבשנו.
"את חשיבותן של תשתיות הסלולר ותפעולן בידי מפעילי הסלולר נוכחנו להבין במלחמה הנוכחית בהצלת חייהם של ניצולים וחיילים רבים הודות ליתירות הרשתות. מי שמסכן את ביטחון המדינה ומפקיר את התשתיות שוב לטובת קידום האינטרסים של בעלי הון וגורמים פוליטיים, ימצא אותנו שוב ניצבים מנגד במלוא העוצמה כמגן האחרון העומד בפני פגיעה בתשתיות הסלולר במדינה, למען הציבור הרחב".

















ועד עובדי פלאפון עושה צחוק מעצמו
מתנגד להעברת שליטה על שתתשיות לגורמים פרטיים? ומה זב בדיוק בזק ???
ובכלל, ממתי ועד עובדים במדינה מסודרת יכול לקבע להנהלת החברה מה המדיניות שלה?
לא מתאים למישהו? שיקח את החפצים שלו וילך הביתה