יחסי העבודה בבזק הרעועים ממילא עומדים להיות אף גרועים יותר, וזאת לאחר שאתמול הצטרף ועד עובדי פלאפון בדרישה לנהל עימו מו"מ על ההטבות שיקבלו עובדי החברה בעקבות ביטול ההפרדה המבנית בין בזק ליס.
אתמול הודיע יו"ר ועד העובדים בבזק איציק בסלו על ביטול ההבנות שהיו לועד בזק עם הנהלת החברה לפעול במשותף ובתיאום לביטול ההפרדה המבנית.
לאחר הודעתו של בסלו, פנה ועד עובדי פלאפון במכתב הבהרה שבו ביקש להבהיר לדירקטוריון הקבוצה כי למיזוג הנרקם בימים אלו לביטול ההפרדה המבנית שותפים באופן מלא עובדי חברת פלאפון, ולפיכך יהיו שותפים אף לחלוקת הרווחים ממהלך המיזוג.
בפניה למנכ"ל החברה אילן סיגל וליו"ר הדירקטוריון תומר ראב"ד, הם מציינים "נזכיר כי התועלת הכלכלית שתצמח לקבוצת בזק מביטול ההפרדה המבנית הצפוי נזקפת לזכותם של עובדי חברת פלאפון, שנרתמו בשנים האחרונות להצלת חברת yes ממצבה הכספי העגום, תוך קיום הסכם סינרגיה מרחיק לכת, שבו עמלו עובדי פלאפון קשה וגיבו את עובדי החברות הבנות, ותוך ביצוע שינויים מבניים וארגוניים עמוקים, לרבות מהלכי התייעלות, שיתוף עובדים והקמת שדירת ניהול משותפת. זאת בנוסף לחלקם של עובדי פלאפון בשמירה על האיתנות הפיננסית של בזק עם הלוואות עתק בסך מאות מיליוני שקלים שהועברו לבזק".
"פלאפון הינה החברה החזקה והיציבה בקבוצת בזק לאורך עשרות שנים – אין ולא תהיה שום הפרדה מבנית בין חברות בקבוצה מבלי שעובדי פלאפון יתוגמלו כראוי על תרומתם וחלקם ברווחים האדירים שתגרוף הקבוצה ממהלך המיזוג".
עוד ציין כי "כל מהלך של ביטול ההפרדה המבנית בקבוצה מחייב תגמול משמעותי של עובדות ועובדי פלאפון אשר היוו ועדיין מהווים הלכה למעשה את המנוע ואת כרית הביטחון של הכלכלית של הקבוצה כולה."
















