"אם המפעילים הוירטואליים רוצים לשחק במשחק הם צריכים לשלם את כרטיס הכניסה. ואני חושב שהם צריכים לשלם אגרות תדרים או לרדת מהמגרש. להם מותר הכל ואתה יכול רק להסתכל עליו. הגיע זמן לחלק את אגרות התדרים גם איתם, הרי הם משתמשים בהם", כך אומר דניאל ספיר, מנכ"ל סלקום לשעבר בפודקאסט עושים תקשורת בזמן אוויר https://open.spotify.com/episode/0gdOwNHCTp03rLk6EyuwUg?si=vhSxIlHLRw26qLqQdeBBGQ.
ספיר התייחס לאחת הבעיות המרכזיות בענף הסלולר שלדעתו מהווה אבן נגף בפני המפעילים ואיש לא מדבר עליה: "יש בתעשייה הזאת סוד שקט שכולם מכירים אותו שנקרא עמלות משווקים, והם מניעים את התחרות לא הלקוחות. כל לקוח שרוצה לעבור מחברה לחברה, מכל סיבה שהיא, פשוט עושה את זה ואין לו מתווך באמצע. היום המתווכים עושים את זה, אותם משווקים, שעולים עשרות מיליונים לכל חברה. חווינו כמה אסונות בשנים האחרונות וראינו את ההתנהגות האמיתית של הלקוחות ומה לעשות, היא נמוכה דרמטית מהיומיום השגרתי. וכשאתה מנתח את ההבדלים אתה רואה שהמשווקים פשוט מעבירים קבוצות מחברה לחברה".
ספיר התייחס גם לנסיבות העזיבה שלו ואמר: "בעלים חדשים, צריך לעבוד גם על הכימיה, והיתה פחות, וזו זכותם ואני מכבד אותם. עשיתי חפיפה הכי טובה שאני יכול. לשמחתי מי שהחליף אותי זה עובד שלי, איש יקר, ואני מנסה לעזור לו שיצליח ואלה החיים".
















