החברות הסלולריות שוקלות לצרף את עורך הדין צבי אגמון לצוות המשפטי בעתירה לבג"ץ המתוכננת בנושא אגרות התדרים. עד כה טיפלה בסוגיה עורכת הדין נגה רובינשטיין, שפעלה מול משרד התקשורת בניסיונות השכנוע שלא לייקר את האגרות, וכעת, כאשר המגמה היא להחריף את המאבק, החברות שוקלות לצרף את משרד אגמון למהלך.
העתירה מתוכננת על רקע סירובו של משרד התקשורת להתחייב לביצוע עבודה כלכלית שתקבע את השווי הכלכלי של אגרות התדרים. החברות הסלולריות ניסו לשכנע את משרדי האוצר והתקשורת להותיר את גובה האגרות על כנו, אך משרד האוצר החליט להחזיר את האגרות לגובהן המקורי. משמעות ההחלטה היא שהחברות הסלולריות צפויות לשלם, החל מהרבעון הנוכחי, אגרות תדרים בהיקף גדול משמעותית מכפי ששילמו עד כה.
אגרות התדרים הן תשלום שנתי שמשלמות חברות הסלולר למדינה עבור השימוש בתדרי הרדיו המוקצים להן לצורך הפעלת רשתות התקשורת הסלולרית. מדובר בסכומים של מאות מיליוני שקלים שנכנסים לקופת המדינה והאוצר בעקביות מסרב לבטל אותן. הוא כן הסכים להנחות תקופתיות, אבל כעת כשמצב המשק בכי רע, הוא מסרב להאריך תוקף ההנחות.
















