חברת פרטנר הודיעה היום על שינוי ארגוני: הקמת חטיבה קמעונאית חדשה שתאחד תחת קורת גג אחת את כל פעילות המכירות הקמעונאיות וציוד הקצה של החברה. בראש החטיבה תעמוד רוני אראל-גינזבורג, אשר קודמה לתפקיד סמנכ"ל לאחר שכיהנה כמנהלת אגף הסחר. אראל-גינזבורג כיהנה עד עתה כמנהלת אגף תחת דגנית קרמר, המשנה למנכ"ל, שהודיעה לאחרונה על פרישתה מהחברה.
במסגרת המהלך פעילויות החנויות והריטייל שהיו בחטיבה הפרטית יעברו לחטיבה החדשה. המהלך האסטרטגי נועד לייעל את פעילות הקמעונאות של החברה ולהביא לצמיחה בתחום, על אף שאין מדובר בליבת העסקים של פרטנר. לדברי החברה הדוחות הכספיים האחרונים של החברה מצביעים על מגמה חיובית בתחום ציוד הקצה, המתבטאת בעלייה בהכנסות ובשיפור הרווחיות. כחלק מהאסטרטגיה החדשה, פרטנר מרחיבה את פריסת נקודות המכירה שלה ברחבי הארץ. החברה שמה דגש על מכירת מוצרים המותאמים לצורכי התקשורת המתפתחים של לקוחותיה.
מנכ"ל פרטנר, אבי גבאי, הביע אמון ביכולותיה של אראל-גינזבורג: "החטיבה החדשה תשפר את האפקטיביות של הפעילות ותוביל לצמיחה. ניסיונה המקצועי של רוני ויכולותיה יסייעו במימוש הפוטנציאל שלנו בתחום הקמעונאות".

















חתחילי לחפש את הג'וב הבא וביניים מה רע בתפקיד סמנכל עם אחלה משכורת?
השטויות על מכירות קמעונאיות של ציוד קצה באמצעות חנויות של חברות הסלולר כב רפשטו רגל מזמן