מנכ"ל ויקום יניב קוריאט פורש מתפקידו. קוריאט נכנס לתפקיד לפני קצת למעלה משנה והוא החליף את יו"ר החברה יריב לרנר ששימש במקביל גם כמנכ"ל.
קוריאט הגיע לתפקיד לאחר ששימש כסמנכ"ל טכנולוגיות והנדסה בסלקום, ולאחר שעזב שימש כמנכ"ל החברה המשותפת CMG שמנהלת את הפעילות המשותפת של סלקום וויקום במסגרת הסכם שיתוף הרשתות שקיים בין החברות ומשם ההיכרות עם לרנר ושותפיו בויקום. בעקבות העזיבה של קוריאט לרנר יחזור לעת עתה לתפקיד המנכ"ל.
ויקום אימצה אסטרטגיה שיווקית של מחירים קבועים לכל החיים אך לאחרונה היא עדכנה את מחירי החבילות שלה והדבר גרם ככל הנראה לביקורת רבה מצד הלקוחות וגם להתערערות ביחסים בין המנכ"ל לבעלים.
ויקום נרכשה על ידי קבוצת משקיעים שהוביל לרנר על בסיס פעילות הסלולר של איש העסקים חזי בצלאל לאחר שנקלעה לקשיים. במסגרת הסדר חוב החברה הועברה לידי המשקיעים החדשים שלהם יש אופציה לחייב את סלקום לרכוש את החברה בתמורה ל – 130 מיליון שקל, וזאת במסגרת עדכון להסכם שיתוף הרשתות בין החברות ממרץ 2022 (נכנס לתוקף לאחר 3 שנים) ובכפוף לאישורים ממשרד התקשורת ורשות התחרות. על פי הערכות בעלי המניות בויקום יפעלו למימוש האופציה.

















כמה לא מפתיע. אדם שנבחר לניהול ללא כל רקע והבנה בניהול כח אדם שיווק ומכירות. אווירה קשה פלגנות ופוליטיקה שיפגעו ופגעו בחברה.