פלאפון הודיעה היום לבית המשפט המחוזי בירושלים כי היא עומדת על בקשתה לקבלת פסק דין בעתירתה בנושא מכרז הסלולר של החשב הכללי במשרד האוצר. החלטה זו מגיעה בעקבות הוראת בית המשפט מהשבוע שעבר, שדרשה מהחברה להודיע על כוונותיה בנוגע להמשך העתירה.
במוקד העתירה עומדת טענתה של פלאפון בדבר זכויותיה על תשתיות התקשורת שהותקנו במשרדי הממשלה השונים ברחבי המדינה. החברה טוענת כי המכרז החדש, המתוכנן לחלק את השירות בין שני ספקים ביחס של 60-40 אחוזים, אינו מתייחס כראוי לתשתיות הקיימות שלה. פלאפון דורשת פיצוי כספי עבור השימוש בתשתיות אלו או לחלופין את האפשרות לפרקן במקרה שלא תזכה בחלק מהמכרז.
מנגד, עמדת המדינה היא כי פלאפון כבר קיבלה תמורה מלאה עבור תשתיות אלו במסגרת היותה ספק הסלולר הבלעדי של המדינה מאז שנת 2004. בדיון בשבוע שעבר המדינה גם אישרה שיש אפשרות לפרק את התשתית במשרדים בהם פלאפון לא תספק שירותים.
לצד זאת העובדה שבית המשפט דרש מפלאפון להבהיר את עמדתה בנוגע להמשך ההליך מרמזת על סיכויים נמוכים לקבלת העתירה.
















