חברת סלקום זכתה במכרז של חברת אלסטום למתן פתרונות אבטחת מידע וסייבר לקו הירוק של הרכבת הקלה בגוש דן. היקף המכרז מוערך בעשרות מיליוני שקלים.
במסגרת הזכייה, תספק סלקום באמצעות חברת הבת SAFEWAY פתרונות אבטחה מתקדמים העומדים בסטנדרטים של מערך הסייבר הלאומי. החברה תהיה אחראית על תכנון, הטמעה וניהול של מערכות ההגנה מפני מתקפות סייבר לאורך הקו, שאורכו כ-39 ק"מ.
הקו הירוק, שצפוי לשנע כ-76 מיליון נוסעים בשנת 2030, יחבר את חולון וראשון לציון למרכז תל אביב, לאוניברסיטה ולאזורי תעשייה במערב הרצליה. הפרויקט יכלול 62 תחנות ו-98 קרונות, כאשר 4 ק"מ מהמסלול יהיו תת-קרקעיים.
סיון שושן לישע, סמנכ"לית המגזר העסקי בסלקום ומנכ"לית SAFEWAY, מסרה כי החברה גאה לקחת חלק בפרויקט תחבורתי משמעותי זה ותפעל להעניק את המענה המקצועי המיטבי בתחום אבטחת המידע.
















