חברת פלאפון הודיעה על משיכת העתירה שהגישה בנושא מכרז הסלולר של החשב הכללי במשרד האוצר. החברה טענה כי היא באה על סיפוקה לאחר שבית המשפט הכיר בזכותה לפרק את תשתיותיה במקומות שבהם פרסה תשתיות סלולר בתוך מבני ממשלה, במידה שלא תזכה או לא תקבל פיצוי הולם ממי שכן יזכה במכרז.
פלאפון ניהלה מאבק עיקש במסגרת המכרז ופעלה רבות בניסיון לשכנע את בג"ץ כי תנאי המכרז מפלים אותה לרעה. עם זאת, בג"ץ סירב להוציא צו ביניים לעיכוב המכרז, כאשר השופט חאלד כבוב ציין כי המשך עיכוב המכרז משמעותו המשך התקשרות עם פלאפון בפטור ממכרז, בעלות של כ-80 מיליון שקל בשנה לקופה הציבורית.
במקביל, בית המשפט אִפשר לחברה לדרוש תשלום על שימוש בנכסיה שהתקינה במשרדי הממשלה. בעקבות החלטת השופט כבוב לפני מספר חודשים, הגישו החברות את הצעותיהן הראשונות במסגרת המכרז, והן נמצאות כעת בבדיקה.
יש לציין כי מדובר במכרז הסלולר הגדול במדינה, ובניגוד לפעמים קודמות, החשב הכללי קבע שהפעם יהיו בו שני זוכים בשיעורים של 60%-40%, וכן מכרז נוסף ונפרד על ציוד הקצה.
















