שוק ניידות המספרים ממשיך לשקף את מצבה הדינמי של התחרות בשוק הסלולר הישראלי: חברת פלאפון רשמה באפריל את הנטישה הגדולה ביותר עם מאזן שלילי של כ-3,150 לקוחות, בעוד ש-018 אקספון ורמי לוי נהנו מהמאזנים החיוביים ביותר עם 1,700 ו-1,500 לקוחות נטו בהתאמה. סלקום איבדה גם היא 1,020 לקוחות נטו, והמשיכה את מגמת הירידה שנרשמה מתחילת השנה.
מנתוני ניידות המספרים לחודשים ינואר עד אפריל 2025, עולה תמונה עקבית של חוסר יציבות בשוק לצד תחרות עזה בין החברות. באפריל, סך כל מספרי הטלפון שעברו בין החברות עמד על 134,050, מה שמעיד על שוק פתוח ותחרותי, אך גם על קושי אמיתי של שחקנים להבטיח נאמנות לקוחות.
wecom סיימה עם מאזן שלילי של 600 לקוחות.
נתונים נוספים העולים מהניודים באפריל: פרטנר הצליחה לשמור על איזון יחסי, ואף הציגה באפריל מאזן חיובי של 400 לקוחות, בניגוד למאזן שלילי חריף של 2,620 לקוחות בפברואר.
הוט מובייל איבדה 750 לקוחות נטו בלבד – נתון מתון שלכאורה ממצב אותה כשחקנית יחסית יציבה, עם מגמה עקבית של שחיקה קלה בלבד גם בינואר, פברואר ומרץ. בפועל גם החודש הוט מובייל ממשיכה לגייס הכי הרבה לקוחות ולהינטש הכי הרבה.
בקרב המפעילים הוירטואליים כפי שציינו, רמי לוי תקשורת הובילה בגיוסים נטו באפריל עם 1,500 לקוחות, עלייה משמעותית גם ביחס לחודשים קודמים.
אקספון 018 השחקנית החדשה בשוק נהנתה אף היא מהמשך צמיחה, עם מאזן חיובי של 1,700 לקוחות — הגבוה ביותר לחודש אפריל אך זה בעיקר מפני שהיא חברה חדשה שעסוקה בצירוף לקוחות חדשים. אחרי רמי לוי ברשימת הוירטואליים ניתן למצוא את 019 מובייל, שהציגה אף היא גידול חיובי של מעל 1,100 לקוחות.
















