משרד התקשורת מתכונן לפרסם בקרוב קול קורא לקבלת עמדות הציבור במסגרת יוזמה חדשנית לקידום פריסת אתרים סלולריים ברחבי הארץ. הפרויקט החדש מבוסס על מודל תמריצים כלכליים, במסגרתו רשויות מקומיות יקבלו תקציב ממשלתי בתמורה להסכמתן לאשר הקמת אתרים סלולריים נוספים בתחומן.
המשרד רואה חשיבות רבה בשיתוף הציבור בתהליך קבלת ההחלטות ומעוניין לשמוע את דעותיו ועמדותיו לפני גיבוש המתכונת הסופית של הפרויקט ובחינת אופן הקצאת הכספים הציבוריים. הדבר מעיד על גישה שקופה ודמוקרטית בניהול פרויקט בעל השפעה רחבה על איכות החיים והשירותים הטכנולוגיים בישראל.
בשנה שעברה אישר משרד האוצר הקצאה של 25 מיליון שקלים לטובת הפרויקט, מה שמלמד על המחויבות הממשלתית לקידום התחום. סכום זה מהווה השקעה משמעותיה בשיפור התשתיות הסלולריות הארציות ובהרחבת הכיסוי לאזורים הזקוקים לחיזוק.
כפי שפורסם לאחרונה, משרד התקשורת מגבש שורה של צעדים נוספים ומשמעותיים שמטרתם לעודד את חברות הסלולר להגביר את פעילותן ולהרחיב את השקעותיהן בתשתיות טכנולוגיות מתקדמות. מהלכים אלה נועדו להביא לשיפור ניכר באיכות הכיסוי הסלולרי, לחיזוק הקליטה באזורים בעייתיים ולהבטחת זמינות שירותי תקשורת איכותיים לכלל האוכלוסייה.
















