משרד התקשורת ייעדר לראשונה מקונגרס הסלולר בברצלונה
קרעי לא שינה את עמדתו ונציגי המשרד לא ישתתפו בכנס השנתי
אם מישהו סבר ששר התקשורת שלמה קרעי יתפשר עם חלוף הזמן בנוגע להשתתפות בכירי משרד התקשורת בקונגרס הסלולר השנתי בברצלונה, נראה שטעה. קרעי נותר בעמדתו, ובפעם הראשונה נציגי משרד התקשורת ייעדרו מהכנס.
ההחלטה התקבלה בספטמבר אשתקד, בעקבות החלטת ספרד על הטלת אמברגו נשק וסנקציות נוספות, ובהן איסור כניסתם לשטחה של שר האוצר בצלאל סמוטריץ' והשר לביטחון לאומי איתמר בן גביר. קרעי הודיע אז בתגובה כי יאסור על בכירי משרדו להשתתף בכנס, ובבדיקה שנערכה לאחרונה מול גורמי המשרד עולה כי לא חל שינוי בעמדה זו.
הביתן הישראלי יוקם כרגיל
בכירי משרד התקשורת השתתפו לאורך השנים בקונגרס הסלולר הן לצורך היכרות עם ההתפתחויות בענף והן כחלק מקידום הביתן הישראלי וחברות ישראליות שהציגו בתערוכה. גם קרעי עצמו השתתף בכנס בשנתו הראשונה בתפקיד. בשנה שעברה בחר שלא להגיע, על רקע המלחמה בעזה והחשש כי ביקורו יוביל להפגנות בביתן הישראלי.
למרות היעדרות נציגי משרד התקשורת, מכון היצוא צפוי להקים גם השנה את הביתן הישראלי המסורתי בתערוכה.
קונגרס הסלולר בברצלונה נחשב לאחד הכנסים המרכזיים והמשפיעים בעולם הסלולר ומושך אליו מדי שנה עשרות אלפי מבקרים. נציין כי אף שהתערוכה מתקיימת בברצלונה, הגוף המארגן אותה הוא ארגון GSMA.

















כול הכבוד!