קרעי חנך אנטנה סלולרית בנאות חובב והבטיח: "אין אזרחים סוג ב'"
האתר החדש אמור לשפר כיסוי בואדי אל-נעם, תראבין צנעא, חלקים מנאות חובב ומקטע בכביש 40
שר התקשורת שלמה קרעי חנך אתמול בבוקר אנטנה סלולרית חדשה במועצה אזורית נאות חובב. לפי הודעת המשרד, האתר אמור להעניק כיסוי לואדי אל-נעם, תראבין צנעא, חלקים מנאות חובב ומקטע אסטרטגי בכביש 40.
במהלך האירוע השתתפו ראש המועצה תומר ביטון, מנכ"ל המועצה ישראל אושר, מנכ"ל PHI יגאל גלעדי, ראש היישוב ואדי אל-נעם לבאד אבו עפאש, נציגי משרד התקשורת ונציגי חברות סלולר.
האנטנה שנחנכה אתמול הוקמה בשטח השייך לתחנת הכוח אורות יוסף. הסיבה היא שרק כך ניתן היה להגן עליה מפני הרס. כשהייתה ממוקמת בסמוך ולא בתוך אתר מוגן, היא פשוט נשרפה בגלל שהחברות הסלולריות לא הסכימו לשלם "דמי שמירה". פלאפון ככל הידוע גם צפויה לעלות על האתר שהוקם על תורן של חברת חשמל ולכן נדרש עבורו חיזוק שיאפשר לשאת עוד ציוד. האנטנה משפרת בצורה משמעותית מאד את הקליטה הסלולרית באזור.
קרעי אמר כי "תקשורת סלולרית היא צורך בסיסי" והוסיף: "איפה שיש תושבים חייבת להיות תשתית. אין אזרחים סוג ב'". ביטון מסר כי מדובר בהמשך חיבור הדרום לתשתיות חיוניות, וגלעדי ציין כי מודל תשתית משותפת מאפשר "האצת פריסה וצמצום כפילויות". השר הודה גם לח"כ וואליד אלהוואשלה ולצוות המקצועי במשרד, ואמר כי "לא עוצרים כאן".
















