עסקת הוט מובייל נדחתה שוב: מזכר ההבנות עם דלק ישראל הוארך עד 15 באפריל
לאחר שהצדדים כבר האריכו פעם אחת את תוקף מזכר ההבנות עד סוף מרץ, כעת הודיעה החברה על הארכה נוספת. המשמעות היא שבדיקות הנאותות והמגעים סביב העסקה טרם הושלמו
הצדדים לעסקת מכירת הוט מובייל לדלק ישראל הסכימו על הארכה נוספת של מזכר ההבנות, וכעת הוא יעמוד בתוקף עד 15 באפריל 2026. כך עולה מדיווח מיידי שפרסמה החברה, בהמשך לדיווחים קודמים מינואר וממרץ השנה. כפי שחשפנו אמש https://zmanavir.co.il/cellular/32094 לקראת השלמת העסקה מתגלים פערים בין הצדדים בעקבות בדיקות הנאותות שעושה דלק ודרישתה להפחית במחיר שעומד בניכוי התחייבויות על 1.33 מיליארד שקל.
נזכיר כי ב – 19 בינואר 2026 דיווחה החברה על קבלת הצעתה של דלק ישראל לרכישת הוט מובייל ועל חתימה על מזכר הבנות לא מחייב עם הוט מערכות תקשורת. בהמשך, ב – 19 במרץ 2026, דיווחו הצדדים על הארכת תוקף מזכר ההבנות עד 31 במרץ 2026. כעת, עם פקיעת המועד הקודם, הוסכם על הארכה נוספת – עד 15 באפריל.
הארכה נוספת של מזכר ההבנות מלמדת כי הצדדים עדיין זקוקים לזמן נוסף להשלמת התהליך. בדרך כלל, כאשר עסקה כזו נמשכת מעבר ללוח הזמנים המקורי, המשמעות היא שבדיקות הנאותות, המגעים על תנאי העסקה או בחינת הסוגיות המסחריות, הפיננסיות והרגולטוריות עדיין לא הושלמו.
הערכות בשוק הן שהעסקה תיסגר בהתאמות מסוימות.
















