סלקום אישרה למנכ"ל אלי אדדי חבילת אופציות חדשה במחיר מימוש של 38.09 שקל למניה
בעלי המניות אישרו גם את עדכון מדיניות התגמול, כך שתקרת התגמול הכולל של המנכ"ל תעלה מ-6 מיליון שקל ל-7 מיליון שקל בשנה
בעלי המניות של סלקום אישרו באסיפה הכללית המיוחדת היום את הענקת התגמול ההוני הנוסף למנכ"ל החברה, אלי אדדי, לצד עדכון מדיניות התגמול של החברה. לפי הדוח המשלים שפרסמה סלקום, החברה תקצה לאדדי 800 אלף אופציות, במחיר מימוש של 38.09 שקל למניה. נכון למחיר המניה הנוכחי, כ-34.96 שקל, האופציות נמצאות מחוץ לכסף.
לצד אישור חבילת האופציות, בעלי המניות אישרו גם את עדכון מדיניות התגמול של החברה. העדכון מעלה את תקרת סך התגמול הכולל של מנכ"ל החברה מ-6 מיליון שקל ל-7 מיליון שקל בשנה, בעוד שיתר הוראות המדיניות נותרו ללא שינוי. בחברה הסבירו כי העדכון נדרש כדי לאפשר את הענקת התגמול ההוני הנוסף לאדדי.
שלוש מנות הבשלה ושווי כלכלי של כ-8.1 מיליון שקל
לפי תנאי ההקצאה, האופציות יוקצו לאדדי במסגרת חבילת התגמול שלו כמנכ"ל ויבשילו בשלוש מנות: 266,667 אופציות לאחר 12 חודשים ממועד החלטת הדירקטוריון, 266,667 אופציות נוספות לאחר 24 חודשים, ו-266,666 אופציות לאחר 36 חודשים. סלקום העריכה את השווי הכלכלי של ההקצאה בכ-8.104 מיליון שקל, או כ-10.13 שקל לאופציה.
סלקום נימקה את המהלך בשורה של מהלכים שבוצעו בתקופת כהונתו של אדדי כמנכ"ל. לפי החברה, מאז מינויו באוגוסט 2024 עלה שווי השוק של סלקום בכ-260%, מכ-2.5 מיליארד שקל ללמעלה מ-6.5 מיליארד שקל. החברה ציינה גם שיפור ברווחיות, מהלכי התייעלות, הפחתת חוב פיננסי, חלוקת דיבידנד של 200 מיליון שקל, הכרזה על דיבידנד נוסף באותו היקף, וכן השלמת מכירת האחזקות ב-IBC תוך רישום רווח של כ-400 מיליון שקל לפני מס.

















שימו לב לחשבוניות שלכם מסלקום -החברה מתחכמת ומציעה כעת בעיקר תוכניות סלולר דור חמישי, מסתירה או מעלימה את מסלולים רגילים כמעט לחלוטין וכמובן מעלה מחירים בלי הכרה. מישהו צריך לממן את כל הכיבודים , לא? תחשבו פעמיים ואולי תעברו למתחרים וירטואליים שמציעים את אותן תוןכניות בחצי מחיר לשנים רבות.