המחירים בסלולר במגמת עלייה ומותגי הלואו קוסט נעלמים במקביל. אחרי שפלאפון החליטה להפסיק לתמוך בשלל מותגי משנה, נדמה שגם המותג 012 מובייל של פרטנר יילך בדרך כל בשר, וזאת למרות שבפועל המותג ממשיך לפעול ואין כל תוכניות לסגור אותו פורמלית. את ההחלטה על סגירת מותגי פלאפון קיבל אילן סיגל עם היכנסו לתפקיד לפני חצי שנה.
המחירים בקרב החברות הסלולריות הגדולות נמצאים במגמת עלייה וכיום כמעט ולא ניתן להשיג מחירים של פחות מ – 30 שקל לחבילה. הוט מובייל היא כרגע החברה היחידה שנמצאת עם חבילה של 29.90 שקל לחודש. מדובר במחירי מדף, כלומר מחירים רשמיים, אך בפועל החברות מדי פעם יוצאות במבצעים ממוקדים שמוזילים את המחירים בכמה שקלים אך כאמור המגמה היא שקובעת.
חשוב גם לציין בהקשר הזה שהניודים בסלולר גם כן הולכים וקטנים מדי חודש מה שמקל על המפעילים לשמור על מחירי מדף קבועים. במלים אחרות היכולת לקבל מחירים נמוכים יותר ממחירי המדף במסגרת מו"מ עם נציגי המכירות הוא נמוך יותר כיום.
ואם נחזור ל – 012 מובייל, נזכיר שפרטנר נקטה בזמם הרפורמה בסלולר במדיניות שונה משאר החברות וניסתה לשמור על המותג -012 מובייל כאמצעי לשימור לקוחות. סלקום הקפידה להישאר עם מותג אחד בלבד, ופלאפון נתנה חסות למותגי משנה לא מעטים. פרטנר כאמור החליטה שהיא לא משקיעה במותג אבל גם לא הורגת אותו רשמית והוא יגווע לאיטו.
















