משלחת ממשרד התקשורת משתתפת בסדנה ייעודית בבחריין לאנשי תקשורת שממומנת על ידי מכון הדרכה לתקשורת של ממשלת ארה"ב United States Telecommunication Training Institute או בקיצור USTTI. הכנס ממומן על ידי האמריקאים כאמור והוא נועד לאנשי תקשורת ממדינות הנכללות בהסכמי אברהם. הכנס יעסוק בנושא קישוריות ובניהול ספקטרום עם מרצים מה- FCC ו – NTIA.
הכשרת USTTI תורמת להעצמת עובדי ממשלה במדינות מתפתחות כדי שיוכלו לנהל את הספקטרום שלהם בצורה טובה יותר, לפרוס טכנולוגיות סלולר מתקדמות, לפתח תוכניות פס רחב לאומיות, להטמיע אסטרטגיות אבטחת סייבר לאומיות ועוד. זו הפעם הראשונה שמשלחת ישראלית יוצאת לסדנה ייעודית כזו בבחריין ובמשרד התקשורת מקווים שלא מדובר באירוע חד פעמי ושיהיה לו המשכיות.
















