בזק בינלאומי מסיימת את הרבעון השני עם הכנסות של 293 מיליון שקל, ירידה קלה של כ – 3% לעומת הרבעון המקביל אשתקד, אך ירידה של 6% לעומת הרבעון הקודם. עיקר הירידה בהכנסות מגיעה מהירידה במספר הלקוחות הפרטיים שעוברים לחבילה המאוחדת של בזק. במלים אחרות ניתן לומר שהירידה בבזק בינלאומי מתורגמת לעלייה בהכנסות מאינטרנט של בזק.
בזק בינלאומי ששינתה את שמה לבזק בינלאומי טק, עוברת שינוי משמעותי בשנה האחרונה בעקבות כמה וכמה אירועים שהבולט שבהם הוא חיסול פעילות ה – ISP הפרטי בעקבות הביטול שהנהיג משרד התקשורת בין ספק לתשתית. התוצאה היא נטישה גדולה של לקוחות מבלי שהחברה מנסה לשמר אותם. המטרה היא בסופו של דבר להפוך את בזק בינלאומי לחברת אינטגרציה בשוק העסקי.
החברה מדווחת על רווח נקי מתואם בחציון שהסתכם בכ-33 מיליון, עלייה של כ-200%. הרווח הנקי המתואם ברבעון הסתכם בכ-13 מיליון שקל לעומת כ-15 מיליון שקל ברבעון המקביל.
הרווח התפעולי הסתכם ב – 16 מיליון שקל לעומת 17 מיליון שקל במקביל אשתקד.
רון גלב, מנכ"ל בזק בינלאומי TECH: "המיקוד האסטרטגי שלנו בפעילות המגזר העסקי והענן הציבורי נותן את אותותיו ואנו רואים גידול בפעילויות הללו. רשמנו גידול של כ-23.5% ב-EBITDA המתואם בחציון הראשון של השנה ושיפרנו את מדדי הרווחיות של החברה, ביחס לתקופה המקבילה, הודות ליציבות בהכנסות ולירידה בהוצאות התפעוליות. אנו בוחנים השקעות נוספות במגזרי הפעילות שלנו שיהוו עבורנו מנועי צמיחה לשנים הקרובות".
















