דו"ח חדש של חברת המחקר Dell'Oro טען כי Mavenir ירדה מהדירוג של 5 המובילות בתחום ליבות רשת סלולריות והוחלפה על ידי סיסקו. על פי הדו"ח, נכון לרבעון השני של 2023, 5 המובילות הן כעת וואווי, אריקסון, נוקיה, ZTE וסיסקו. באתר Light Reading נכתב, בהתבסס על הדו"ח של Dell'Oro, כי Mavenir "התרסקה" מה שהפך לשיחת היום בשוק הטלקום בארה"ב, וזו גם הסיבה שאנו מפרסמים אותו.
פרדיפ קולי, מנכ"ל Mavenir, נאלץ לצאת ולהסביר מדוע הדו"ח שגוי ואמר שהבעיה היא ש-Dell'Oro משלבת רשתות אלחוטיות וקוויות יחד, ו-Mavenir אינה פועלת ברשתות קוויות. קולי אמר באתר FIERCE WIRELES שכניסת סיסקו לרשימה אינה במקומה מכיוון שהיא חסרה רכיבים קריטיים ברשתות סלולר.
Mavenir גם התלוננה שזה לא הוגן להשוות ספקים שמוכרים גם תוכנה וגם חומרה של ליבה סלולרית, לעומת Mavenir שמוכרת רק את התוכנה. קולי אמר "זה כמו להשוות תפוחים ותפוזים". Mavenir מוכרת רק את התוכנה, שיכולה לרוץ על שרתים סטנדרטיים של חברות כמו דל ו-HPE. אם הדו"ח של Dell'Oro היה עורך השוואה הוגנת, הוא היה צריך לאסוף את ההכנסות של דל ו-HPE ולכלול אותן.
הוא גם אמר שהתנהגות המפעילים משתנה, והם כבר לא צריכים חברות כמו Mavenir כמתווכות לקניית השרתים הסטנדרטיים שלהן. הם יכולים פשוט לקנות אותם בעצמם. ו-Mavenir מעולם לא באמת רצתה להיות בעסקי מכירת שרתים. קולי אמר "אנחנו יכולים לרוץ על חומרה של סיסקו, דל. במובן מסוים, אנחנו קטגוריה משל עצמנו".
לבסוף, קולי אמר שהדוח המלא של Dell'Oro כן כולל סעיפים המפצלים ספקי ליבה סלולריים לפי תוכנה וחומרה, ו-Mavenir נראית הרבה יותר טוב בסעיפים האלה בהשוואה למתחרים שלה. אבל סעיפים אלה לא זכו לכותרות השבוע.
















