בכירים בסביבת בינת מאשרים שהחברה במו"מ לשיתוף פעולה בהקמת חוות שרתים חדשה ברמת הנגב. כפי שחשפנו (http://tinyurl.com/2a9chj2l) בינת היא המועמדת להיות השותפה האסטרטגית בפרויקט והיא גם צפויה לנהל אותו. לדברי אותם גורמים העסקה לא הושלמה עדיין והמו"מ מתנהל מתוך תקווה שבשבועות הקרובים ייסגרו העניינים.
המשקיעים העומדים מאחורי החווה הם איש העסקים ישראל מורגנשטרן, יו"ר קבוצת זמרת הארץ, קבוצת נועם יניב, ודנינה אחזקות. הפרויקט אמור לקום בהשקעה של כמיליארד שקל. אחת הערכות בשוק היא שהיזמים מנסים להביא את צה"ל לפרויקט ועוד כמה לקוחות עוגן בינלאומיים על מנת שניתן יהיה להתחיל לבנות.
















