משרד התקשורת וחח"י סיכמו על קידום פרויקט הסלולר של חח"י וכרגע עוסקים בגיבוש ההצעה שתבוא לאישור הממשלה, כך נודע ל – zmanavir. כניסת חח"י לתחום הסלולר בדרך של הקמת רשת על גבי תשתיותיה, מחייבת את אישור הממשלה בהיותה חברה ממשלתית. שר התקשורת שלמה קרעי הביע נכונות לעזור ולסייע לקידום הפרויקט שבו הוא רואה חשיבות רבה בדרך לקידום פריסת תשתיות דור חמישי.
ראשי חח"י נפגשו עם שר התקשורת ועם ראשי משרדו במטרה לגייס אותו לפרויקט והרושם הוא שקרעי מאמין במהלך והבטיח לסייע ככל שניתן.
















