חברת חשמל במגעים ראשוניים עם החברות הסלולריות על מנת לקדם שיתופי פעולה במסגרת התוכנית שלה להקים את "IBC סלולר", חברת תשתית סלולרית המספקת פתרונות סלולאר על גבי עמודי ותשתיות חח"י עבורה ועבור החברות הסלולריות. בשבועות האחרונים נערכו מספר פגישות בין חח"י והנהלת משרד התקשורת כולל עם שר התקשורת שלמה קרעי התומך במהלך ונותן לו גיבוי. כפי שפרסמנו בסוף השבוע, כעת עובדים במשרד התקשורת על ניסוח הצעה שתובא לאישור הממשלה ותאפשר להכניס את חח"י לפרויקט.
על רקע זאת, יזמה חח"י פגישות עם חברות הסלולר וזאת על מנת להציג בפניהם את הרעיון באופן כללי. נאמר זאת בזהירות, אף חברה לא דחתה את הרעיון וכעת כולם מחכים לקבל את אישור הממשלה ואת שאר האישורים הנדרשים על מנת שניתן יהיה להתחיל בעבודה על הצד המסחרי של הפרויקט.
ככל הידוע, חח"י מעונינת שהחברות הסלולריות יהיו שותפות שלה בפרויקט, בדומה ל – IBC. היא מעוניינת שגם גופים חיצוניים יקחו חלק ביוזמה, בדומה לקרן תש"י ששותפה ב – IBC, או גופים מוסדיים בשוק ההון.
















