"אנחנו בעד כל דבר שיקדם את הדור החמישי בישראל ולכן גם בנושא כניסת חברת חשמל לתחום הסלולר אנחנו בעד, מפני שאי אפשר לוותר על נכס כזה. יחד עם זאת אנחנו רוצים לוודא שחח"י לא תהפוך להיות השחקן היחיד בשוק ונראה לוודא שהתחרות בתחום תשתיות הסלולר תישמר", כך אומר גורם בכיר במשרד התקשורת ל – zmanavir.
לדברי הגורם לחח"י יש יכולת לעזור מאד במטרה של הרחבה והשקעה בתשתיות סלולר והמשרד לא יכול לאפשר מצב שבו התשתית הזו לא תנוצל על רקע מצב השוק. לגבי השאלה מתי תובא הבקשה לאישור הממשלה, שכן כניסת חח"ח לתחום מחייבת אישור ממשלה אמר "עובדים על זה"
בנוגע לדחייה בהגשת ההמלצות של הצוות הבין משרדי שהקים שר התקשורת שלמה קרעי לשיפור מצב תשתיות הסלולר, אמר הגורם הבכיר כי הסיבה לדחייה בהגשת ההמלצות קשורה לכך שהצוות נדרש לעבודה הרבה יותר מעמיקה, מה שהביא להחלטה על הקמת 4 צוותי משנה. "אם רוצים לעשות עבודה רצינית ולעומק, זה שווה את המחיר של עיכוב בהגשת ההמלצות", אמר.
















